السبت، سبتمبر 06، 2008

الــــــوداع أيهـــا الـحـبـيــــــب....!!!!




ابعد ياقلبي وانسى زمان

ابعد وخليك قد النسيان

ابعد وانسى كل ذكرة وكل ما كان

ابعد وانسى حبه

انسى قلبه

انساه وانسى الحنان

انسى كل شئ جمعني بيه حتى لحظات الأمان

ابعد عن قلبه التايه وحبه الضايع

ابعد ياقلبي المجروح

وصدقني منتش قد الجروح

ولو عليا انا هأبعد وأروح وانساه

أيوه هأنساه

هانسى لمسة اديه اللي عشقتها

هانسى نظرة عنيه اللي حلمت بيها وعشتها

هانسى همسة شفايفه اللي سمعتها

هانسى كلمة بحبِك

هأنساها وأقطع كل ذكرى جمعتني بيها وشوفتها

ليه ياقلبي مشيت وراك حبيته ونسيت انه نساك

حاولت تقرب وتقرب ونسيت انه سراب

يوم معاك ويوم مش وإياك

مخدتش منه غير كل الجراح

وقعدت تيجي على نفسك يامه وتقوله سماح

بكره يفهم

بكره يحس

وأهو بكره جه ومحدش حس
أنا هأبعد وهأفضل أبعد من حب انا في قلبه مسكنتش

ومن قلب انا في باله مكنتش

بعتذر على كلمة الوداع
بعتذر لكن قلبي عمره ماباع

بعتذر إني بقولك قلبي من بين ايديك ضاع

إنساني وسيبني أنساك وماتجبش الحق عليه

وتقول ان دموعي ماملتش عنيه

وصدقني دا الحب اللي بينا كان

أغنية...سمعتها,,صدقتها,,حسيتها لقيتها خيط كدب وخداع

الــــــــوداع,يــــا مــن لـــن أنســــاك...ولــــو
فــرقـنــــا تـــراب الأرض..فســـأكـتـب علــى قبــــــري
أهـــــواك....... .

هناك 6 تعليقات:

محمود حسن العدل يقول...

الله الله مااعذب الكلمات التى تدل على عمق الحب والم الذكرة التى كانت .
لا اجد الرد المناسب حتى اكتبة فاانا اجد كلمات كثيرة عندما كنت اقراء البوست ولكن جئت عند التعليق فالم اجد منهم ولا كلمة واشتاقت لقراءة البوست مرة اخرى .
واخرى
واخرى
لقد اهتزا قلبى وعشقت العشق من عشقة له.
لقد كنت اسمع دقات قلبى تعلو كلما تعمقت وسط الكلمات ويهمس قلبى باجمل الكلمات .
بجد بوست رائع بل اكثر من رائع
تحياااااااااااااااااااااااااااااااتى اخوكى / محمود حسن العدل

فارس بلا جواد يقول...

افنان
قلمك يزداد اشعاعا وبريقا بمرور الزمان
تحياتى لاطيب قلب وارق انسان

كلماتك عذبه رقيقه تؤثر فى القلب
ونابعه عن احساس صادق
ولم اجد ما اعبر به عن اعجابى بكلماتم

تقبلى مرورى
فارس بلا جواد

Nabil يقول...

افنان
كنت طولتى الغيبه
وعدت وابهرتينا زى ماتعودنا...كل سنه وانت طيبه
تحياتى

sa3at يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... .

أخي الكريم محمود.... .

كلماتك الجميلة زادتني فرحا وطربا

اشكرك جزيل الشكر على دوام اتصالك بمدونتي المتواضعة

تقبل احترامي وتقديري

أختك أفنان محمد المغربي.... .

sa3at يقول...

اخي الكريم أسامة (الفارس النبيل).... .

أرجو أن تكون دائم الزيارة والتواصل لمدونتي وأرجو منك أن ترمي بغدرات الزمان وراء ظهرك

فكما قيل الكلاب تنبح والقافلة تسير

تقبل خالص احترامي وتقديري

أختك أفنان محمد المغربي.... .

sa3at يقول...

أخي الكريم نبيل.... .

كم يخجلني تواصلك لمدونتي بينما أنا لاهية وغائبة.... .

أتمنى من الله أن لا ينقطع هذا التواصل... .

تقبل احترامي وتقديري

أختك أفنان محمد المغربي