الأحد، أغسطس 03، 2008

وداع يــــــا قلبـــي......!!!




حبيت تجرب الحب




حبيت تجرب الحيرة




والشوق والغيرة حبيت تجرب نار الغرام




بس للاسف لسعة الشوق كانت مرارليه


ياقلبي فكرت في قلب مش ليك




قلب باعك وداس عليك


قلب خلاك بطل لقصه هوللأسف




.مش عايشها بيك


ليه ياقلبي؟!




ليه وهو اللي غدر بحبك لييييه




يـــاخسارة!!!!!!!




بجد ياخسارة عشقي ليك




وخسارة كلماتي اللي كتبتها عشان خاطر عنيك




وياخساره كل لياليك اللي كنت بدوب فيها من شوقي ليك




ياخسارة ويا ألف خسارة




بس مش هأرضى أعيش الجرح تاني




وأكدب وأعشق قلب أناني




أنا دلوقتي هادوس على قلبي




وهانسى وهاقسى وشوف مين من بعدي ممكن يعشق قلبك قدي؟




انا دلوقتي هأصرخ وهأقول انك قلب أناني مغرور




انا دلوقتي هأقسى عليك وهقولها كمان قصاد عنيك




إني كرهتك




أيوه كرهتك ياللي حياتي كانت ليك




أنا دلوقتي هأنسى لياليك




وهاكره كل كلمه بتفكرني بيك




وهقولك على حاجه كدا مني ليك




بلاش تعلق بنات الناس فيك




دا نفس ليك والتاني عليك




وداع يا أول قلب أنا أستسلمت لييه وكان أخلص حب اتصدمت فيه




وداع ياقلبي

هناك 6 تعليقات:

Amgad يقول...

متالقة كالعاده
بجد يا بنتي كلماتك جميلة اوي
ومتلحنة اوي اوي
وبتعبر عن الصدمة لابعد مدي
بجد مدونتك دي زي المانجاية اللي الواحد بيحلي بيها بعد اكلة تقيلة
بحس بمعاني جميلة اوي هنا
ودعيني انا بقي المرادي
انحني تحية وتقديرا لكي

Nabil يقول...

كلمات جميله جدا بس عايزين نسمع حاجه فيها تفاؤل اعتبري ده طلب الجمهور
"مع الهم يسران هون عليك
فلا الهم يجدي ولا الاكتئاب
سيفتح باب اذا سد باب
نعم وتهون الامور الصعاب"
تحياتى

sa3at يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... .

أخي أمجد.... .

يارب ماتشبع من المنجاية ولا تجيلك حساسية منها ويارب ماتحرمنا من نورك في مدونتي البسيطة هههههههه.... .

تقبل احترامي وتقديري..... .

أختك أفنان محمد المغربي...... .

sa3at يقول...

أخي نبيل.... .

ان شاء الله هاحاول اكتب حاجة حلوة ومفهاش اكتئاب عشان خاطرك وخاطر الجمهور..... .

وجزاك الله كل الخير على نصيحتك التي سأحاول أن اعمل بها والله المستعان.... .

تقبل احترامي وتقديري..... .

أختك أفنان محمد المغربي...... .

فارس بلا جواد يقول...

افنان
بجد حلوه جدا
بوست مميز
بس حاسس انها اغنيه
تنفع يتعملها لحن
هتبقى جميله جدااااااااا

دمتى بالف خير

تحياتى

sa3at يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... .

أخي الكريم فارس بلا جواد.... .

منورني والله بردك الجميل وتشجيعك على تأليف أغاني أكتر بس هاتلي الملحن والمغني وانا اشتغل ومتقلقش هافتكرك ياسيدي هههههه.... .

تقبل احترامي وتقديري..... .

أختك أفنان محمد المغربي..... .